loading...
amozeshgahfanni
راد بازدید : 50 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

نصب دوربین مدار بسته مهارت تخصصی است که فراگیری آن به صورت کامل و حرفه ای، به معنی داشتن یک شغل آینده دار و دائمی است. امروزه امنیت الکترونیک تا حدود زیادی به مدد امنیت های سنتی آمده و باعث ارتقا و بازدهی آنها شده است. به همین دلیل امروزه دوربین های مدار بسته به عنوان عضو کلیدی امنیت الکترونیک به شمار می روند و به صورت قابل توجهی از آنها استفاده می شود.

 استفاده از این وسیله امروزه در بخش های مختلفی انجام می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

  • مراکز مسکونی
  • مراکز تجاری
  • فروشگاه ها
  • بانک ها
  • ادارات
  • کارخانجات
  • مراکز نظامی
  • مراکز عمومی مثل پارک ها
  • مراکز آموزشی

نصب دوربین مدار بسته یک کار تخصصی است که افراد معمولا دانش و مهارت آن را از طریق شرکت نمودن در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته کسب می کنند. ما در ادامه این متن قصد داریم مراحل نصب دوربین مدار بسته و تنظیمات آن را به صورت کامل توضیح دهیم.

تمام آنچه درباره نصب و تنظیمات دوربین مدار بسته باید بدانید

مزایای نصب دوربین مدار بسته چیست؟

نصب دوربین مدار بسته مهارتی است که علاقه مندان و افراد مستعد می توانند با فراگیری آن یک شغل دائمی داشته باشند، و از آنجایی که هر روز بر تعداد مراکز ذکر شده افزوده می شود، و نظارت و امنیت الکتریکی یکی از لازمه های آنها می باشد، در نتیجه می توان برای بازار کار این رشته، استقبال خوبی را متصور شد.

از مهمترین مزایای نصب دوربین مدار بسته در یک مکان نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • افزایش سطح امنیت
  • کاهش نرخ جرم
  • کمک در ریشه یابی اتفاقات
  • کمک به بهبود مدیریت

نصب دوربین مهارتی است که در چندین بخش مختلف انجام می شود، و کار نهایی سیستمی است که نظارت و امنیت الکترونیکی یک پروژه را تامین می کند. در ادامه این متن مراحل نصب دوربین مدار بسته معرفی می شوند.

انتخاب مکان مناسب، اولین گام مهم در نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین باید با شناخت کافی از محلی که قرار است دوربین در آن نصب شود، انجام گیرد. یک دوربین مدار بسته زمانی کارایی و بازدهی مطلوب دارد که در محل مناسبی نصب شده باشد و بر منطقه تحت پوشش خود با بهترین کیفیت تسلط داشته باشد. این مسئله آنقدر اهمیت دارد که حتی اگر شما دوربین بسیار باکیفیتی خریداری کنید اما آن را در مکان مناسبی نصب نکنید، نمی توانید از آن انتظار بازدهی داشته باشید.

 در حالت کلی نصب دوربین باید به صورتی انجام گیرد که نقطه کوری در محل نباشد. برای انجام این کار نیز باید تا حد امکان از کمترین تعداد دوربین ها استفاده کرد. این موضوع مهارتی است که در اختیار نصاب های حرفه ای دوربین مدار بسته است. برای مثال یک دوربین مدار بسته در یک منطقه مسکونی باید به گونه ای نصب شود که تمامی محوطه های آزاد و راه های عبور و مرور را پوشش دهد.

نصب دوربین مدار بسته به این دلیل انجام می شود که بتوان در مواقع ضروری از داده های آنها استفاده کرد. به همین دلیل این دوربین ها باید در مکان های دور از دسترس افراد و با استحکام کافی نصب شوند.

 برای مثال اگر یک دوربین مدار بسته در ارتفاع نامناسب و با استحکام ناکافی نصب شود، قطعا به راحتی توسط سارقین از کار می افتد و بازدهی نخواهد داشت. همچنین سیم های دوربین ها نیز باید در ارتفاع بالا و جایی که کمترین امکان دسترسی است قرار داشته باشند. زیرا قطع شدن این سیم ها باعث از کار افتادن دوربین ها خواهد شد.

نصب دوربین باید در مکانی انجام شود که کمترین تداخل نوری با ضبط تصاویر وجود داشته باشد. زیرا وجود نور زیاد می تواند باعث کاهش کیفیت تصاویر ضبط شده شود.

تمام آنچه درباره نصب و تنظیمات دوربین مدار بسته باید بدانید

برقراری مدارها و کابل کشی گام دوم نصب دوربین مدار بسته

در مرحله دوم یا همان برقراری مدار و کابل کشی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اتصالات با دقت بالا و به محکم ترین صورت اجرا شوند. برای برقراری مدارها و کابل کشی دوربین شیوه های مختلفی وجود دارد که این شیوه ها عبارتند از:

  • اجرای مدار آنالوگ یا اچ دی: برای اجرای مدار آنالوگ یا همان HD، باید برای هر دوربین یک کابل برق و یک کابل تصویر ایجاد شود. کابل برق این دوربین ها از منبع تغذیه دستگاه DVR گرفته می شود و کابل تصویر نیز به صورت جداگانه به دستگاه DVR می رود. برای نصب دوربین مدار بسته در این مدار از کابل های RG11، RG6، RG59 استفاده می شود.

  • نصب دوربین آی پی یا همان تحت شبکه: در این شیوه به دوربین های تحت شبکه یا همان آی پی، NVR و همچنین سوئیچ شبکه نیاز است. روند کلی کار بدین صورت است که کابل‌های Cat6، Cat5e، Cat5 و غیره تصاویر را از دوربین به سوئیچ شبکه و سپس به دستگاه NVR انتقال داده می شوند. برای منبع تغذیه این دوربین ها نیز معمولا از همان کابل ها و قابلیت POE سوئیچ شبکه استفاده می شود.

  • نصب دوربین مدار بسته به صورت بی سیم: این شیوه معمولا برای مراکز بزرگ مثل کارخانه ها که هزینه کابل کشی زیاد است استفاده می شود. در این شیوه تنها برای دوربین ها یک کابل تغذیه برق قرار داده می شود. در این حالت باید یک شبکه محلی وای فا تعریف شود و سرعت اینترنت نیز باید بالا باشد.

تمام آنچه درباره نصب و تنظیمات دوربین مدار بسته باید بدانید

تنظیمات دوربین مدار بسته گام آخر نصب دوربین مدار بسته

تنظیمات دوربین مدار بسته یکی از مهم ترین مباحث در رابطه با نصب دوربین می باشد. برای این کار باید تمامی مراحلی عملی نصب دوربین به بهترین صورت اجرا شوند. همچنین باید نوع دوربین مدار بسته را در نظر گرفت و بر اساس آن و کاتالوگ موجود در کارتن دوربین، نسبت به نصب نرم افزارهای مناسب و اعمال تنظیمات اقدام کرد.

تنظیمات ضبط دوربین مدار بسته:

برای رفتن به صفحه تنظیمات ضبط می بایست مسیر منوی اصلی> پیشرفته> ضبط را رفته در این صفحه می بایست همه نقاط در کنار هم تنظیم شده تا به کانال‌هایی که دوربین دارید، وصل گردد. دقت داشته باشید که هر کانالی که دوربینی نداشته باشد باید متوقف شود. در آخر بر روی دکمه OK کلیک کنید تا تنظیمات تایید شود. در مرحله بعدی مسیر منوی اصلی> تنظیم> برنامه را رفته و از گوشه سمت چپ بالای صفحه همه کانال ها و روزهای هفته را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که تنها کادر بالای MD سفید باشد، بر روی دکمه OK کلیک کنید.

در انتها مسیر منوی اصلی> تنظیمات>detect را رفته و بر روی صفحه پیشفرض کلیک کنید. دقت داشته باشید که کادر فعال سفید باشد، بر روی دکمه OK کلیک کنید.

تنظیمات بازیابی فیلم‌های ضبط شده دوربین مدار بسته:

برای این منظور ابتدا وارد صفحه جستجو شوید و روز دلخواه را از تقویم انتخاب کنید. از طریق زبانه هایی که در زیر دوربین قرار دارند دوربین هایی که قصد دارید تصاویر آنها را مشاهده کنید انتخاب نمایید.

همچنین می توان با اعمال تنظیمات بیشتر تصاویر دوربین ها را به صورت لحظه ای بر روی تلفن همراه هوشمند خود انتقال داده و مشاهده کرد. بر روی کلید رنگی که در پایین صفحه وجود دارد کلیک کرده زمان مورد نظر مشاهده‌ی فیلم ضبط شده را انتخاب کنید.

چگونه نصاب حرفه ای دوربین مدار بسته شویم؟

برای آنکه نصاب حرفه ای دوربین مدار بسته شوید می بایست کلیه مهارت های لازم این شغل را به دست آورید. بهترین راه برای حرفه ای شدن در این شغل شرکت نمودن در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته است زیرا در این دوره ها به صورت حرفه ای صفر تا صد نصب دوربین آموزش داده شده و شما می توانید پس از پایان دوره صاحب یک شغل و کسب و کار درآمدزا شوید. این دوره آموزشی مهم را مراکز آموزشی مختلفی در سراسر کشور برگزار می کنند که یکی از تخصصی ترین و بهترین این مراکز آموزشی مجتمع فنون برق است.

این مرکز تخصصی دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته را با استانداردهای روز دنیا و به وسیله بهترین تجهیزات و اساتید آموزشی برگزار می کند، و افراد از سراسر کشور می توانند در دوره های آموزشی این مرکز شرکت کنند.

آموزش نصب پکیج دیواری، آموزش نصب کولر گازی، آموزش برق ساختمان، آموزش برق صنعتی، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل بخش کوچکی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه می باشد. که به صورت تخصصی و در کارگاه های مجهز برگزار شده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده  می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی مجتمع آموزشی فنون برق به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com  مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه فنون برق: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک ۲ طبقه اول

راد بازدید : 50 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

همانطور که می دانید برق یکی از مهم ترین موضوعات در بخش صنعتی و ساختمانی می باشد. امروزه با توجه به رشد ساخت و ساز و اهمیت برق ساختمان بازار کار برق ساختمان رونق بسیاری داشته و در آینده بهتر نیز خواهد شد.

همچنین با توجه به اهمیت برق صنعتی در بخش صنعتی، تجاری، فروشگاهی، اداری و غیره بازاکار برق صنعتی نیز بسیار پر رونق و درآمد زا می باشد. هنگامی که به هر دلیلی سیستم برق یک کارخانه یا یک مرکز صنعتی دچار مشکل شود، وجود این حوزه از برق می تواند مانع از بروز خسارت های مالی و مادی زیاد گردد. به طور کلی، وارد شدن در حیطه برق صنعتی مستلزم فراگیری دانش و تخصص کافی و لازم به صورت تئوری و عملی می باشد.

چگونه وارد بازار کار برق شویم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

از آنجایی که حوزه برق یک عرصه کاملا تخصصی و حرفه ای بوده، موفقیت در این مقوله در گرو برخورداری از تخصص، مهارت و دانش بالا می باشد. وارد شدن به بازار کار این رشته بدون کسب مهارت و توانمندی لازم می تواند خسارات بسیاری به بار آورد.

بر این اساس، اولین و نخستین اقدام به منظور موفق شدن در حوزه برق، ارتقای دانش و مهارت برای متخصص شدن در این عرصه می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که کسب درآمد بالا در بازار کار برق، نیازمند فراگیری و مدنظر قرار دادن و رعایت اصول و قواعد خاص این حیطه می باشد.

چگونه وارد بازار کار برق شویم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

چگونه برقکار حرفه ای شویم؟

بدون تردید، برای کسب درآمد بالا و رقم زدن آینده ای روشن در هر کسب و کاری، توجه داشتن به مؤلفه ها و پارامترهایی می تواند بسیار تاثیرگذار و موثر باشد. حرفه برق نیز از این قاعده مستثنا نبوده و رعایت یک سری اصول و قواعد، در موفقیت کاری افراد در این حوزه نقش برجسته و بارزی ایفا می نماید. در ادامه به بررسی برخی از مهمترین این عوامل می پردازیم.

فراگیری مهارت و تخصص کافی

 بدون اغراق فعالیت و کسب درآمد در شاخه برق به علت تخصصی بودن، در وهله اول برخورداری از مهارت و توانمندی، به انضمام دانش کافی و لازم را می طلبد. تا زمانی که فرد مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز برای تصدی این حرفه را فرا نگرفته باشد، موفقیت و کسب درآمد مناسب در این مشاغل امکان پذیر نمی باشد.

 از سوی دیگر، توانا شدن در این عرصه نیازمند صرف زمان و وقت گذاشتن برای حداقل شش ماه می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که یکی از بهترین راهکارها برای پیمودن این مسیر، استفاده از دوره های تخصصی آموزش برق در آموزشگاه های معتبر و شناخته شده در سطح کشور به شمار می رود. در دوره آموزش برق صنعتی و آموزش برق ساختمان به صورت کاملا علمی و عملی صفر تا صد مباحث مربوط به برق به افراد آموزش داده می شود.

سطح کیفی ارائه خدمات

بدون تردید چگونگی و نحوه ارائه خدمات در حوزه برق ، یکی از المان های مهم و حائز اهمیت تلقی می گردد. کیفیت بالای انجام خدمات در نگاه مشتری یک امتیاز ویژه و متمایز به شمار می رود. در بازار کسب و کار به ویژه در حرفه های که به صورت مستقیم با مشتری سروکار دارند، جلب اعتماد و رضایت مشتریان، از عامل های مهم برای موفقیت یک کسب و کار محسوب می شود.

مشتری مداری و سرعت عمل داشتن

از دیگر فاکتورهای مهم برای موفقیت در این شغل مشتری مداری، سرعت العمل و خوش قول بودن است. توجه داشته باشید که همیشه رضایت مشتری اولویت اصلی شما هنگام کار باشد، زیرا مشتریان راضی خود به تبلیغات شما پرداخته و این امر منجر به افزایش بازار شما و به دنبال آن درآمد خواهد شد.

همیشه خوش قول بوده و در تاریخ مشخص کار را به اتمام رسانده و تحویل مشتری دهید.

چگونه وارد بازار کار برق شویم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

چگونه وارد بازار کار برق شویم؟

از جمله روش های موثر و مثمر ثمر برای وارد شدن به حوزه برق طی کردن دوره های فنی و تخصصی این حوزه در آموزشگاهی معتبر می باشد. در این حرفه نیز همانند بسیاری از حرفه های تخصصی، تجربه و مهارت حرف اول و آخر را می زند. شناخت نمودارهای سیم کشی و آشنایی داشتن با نقشه های فنی، جزئی لاینفک و جدا نشدنی از این حوزه به شمار می آید.

از آنجایی که افراد در حوزه برق ساختمان با مجموعه ای از مدارهای الکترونیکی و سیم ها، اتصالات و نقشه های سیم کشی، نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی سروکار دارند، آشنایی و شناخت این مباحث از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از طرف دیگر، در مقوله برق صنعتی نیز با مباحثی همانند مانیتورینگ صنعتی، PLC و اتوماسیون صنعتی مواجه هستیم.

بنابراین می توان گفت شرط لازم برای ورود به بازار کار برق شرکت در دوره های آموزش برق ساختمان و برق صنعتی می باشد. چرا که در این دوره ها صفر تا صد مباحث مربوط به برق ساختمان و صنعتی شامل آموزش سیم کشی ساختمان، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب سیستم اعلام حریق، آموزش نصب آیفون تصویری و غیره همچنین طریقه نصب، طراحی، مونتاژ و عیب یابی تابلوهای برق صنعتی آموزش داده می شود.

بر همین اساس، فراگیری مهارت و کسب دانش به صورت حرفه ای و تخصصی، از پیش نیازهای اساسی و اصلی برای وارد شدن به بازار کار این حوزه می باشد. خوشبختانه در حال حاضر آموزشگاه های متعددی دوره های تخصصی حوزه های مختلف برق را برگزار می نمایند.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برق و الکترونیک در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و به صورت کاملا تخصصی به آموزش صفر تا صد مباحث برق می پردازد. این آموزشگاه دوره های آموزشی خود را به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز و زیرنظر اساتید متخصص برگزار کرده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار مشاغل فنی تربیت می نماید.

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش تعمیر لوازم خانگی برخی از دیگر دوره های این آموزشگاه است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه می توانید وارد سایت فنی برق به نشانی https://fannibargh.com/ شوید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.  

 میزان درآمد شغل برقکار چقدر است؟

به طور کلی، کسب درآمد در حیطه برق ساختمان و صنعتی متاثر از عوامل ریز و درشت مختلفی می باشد. بر همین اساس، میزان درآمد افراد در این عرصه تحت تاثیر عوامل موجود بسیار متغیر است. تعامل و ارتباطات موثر با مشتری، ارائه قیمت های مناسب و مقرون به صرفه، در کنار مهارت و دانش کافی، در افزایش درآمد افراد در این حوزه بسیار موثر و تاثیرگذار می باشد. گفتنی است که داشتن مهارت و تخصص به علت تخصصی بودن این حرفه شانس افراد را برای کسب درآمد مناسب و درخور توجه افزایش می دهد.

از سوی دیگر، با توجه به رشد قابل توجه ساخت و ساز و واحدها و مراکز صنعتی در کشور، به ویژه در سال های اخیر، حوزه برق ساختمان و صنعتی از رونق قابل ملاحظه ای برخوردار شده است. بر اساس آمار و ارقام موجود در نیمه اول سال 1396 واحدهای صنعتی مختلف در سطح کشور در حدود 15 نفر را دعوت به همکاری نموده اند. این امر به خوبی گویای رونق و رشد بازار کاری این حوزه می باشد. همچنین بر اساس بررسی های انجام شده میزان درآمد ماهیانه شغل برقکار با اعمال فاکتور تجربه و تخصص، در حدود 6 الی 12 میلیون تومان عنوان شده است.

راد بازدید : 43 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

حالا نوبت به بحث اصلی این مقاله یعنی ترمیم ال سی دی شکسته گوشی می رسیم. ال سی دی موبایل ممکن است بنا به دلایل مختلفی خراب شود اما ضربه خوردن و آب خوردگی از جمله مهم ترین دلایل خراب شدن ال سی دی موبایل هستند. در ادامه به بررسی انواع حالت های خراب شدن ال سی دی و راه حل رفع آن می پردازیم.

مشکل: وقتی دستگاه خود را روشن می کنم، نوعی خط روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

راه حل: در این صورت شما باید LCD خود را کاملاً تغییر داده و جایگزین کنید. این مشکل ناشی از ضربه شدید می باشد.

مشکل: هنگام روشن کردن تلفن، صفحه سفید می بینم.

راه حل: باید دستگاه خود را به عبارتی فلش کنید و اگر دستگاه شما از سیستم عامل اندروید پیروی می کند می بایست فلش کردن گوشی های اندرویدی را آموزش دیده باشید. اگر هنوز هم همان مشکل را داشتید ، بایدLCD  دستگاه خود را تعویض کنید.

مشکل: بعضی اوقات پیکسل های بدون نور و پیکسل دارای نور را روی صفحه نمایش مشاهده کنم.

راه حل: از نرم افزار یا برنامه کاربردی Dead Pixel Detect و Fix استفاده کنید. همچنین می توانید صفحه نمایش را روی حالت “sleep after” به مدت 30 دقیقه قرار داده و آن را در حداکثر روشنایی قرار دهید تا پیکسل مرده را از بین ببرید.

مشکل: گاهی اوقات وقتی با تلفن کار می کنم ، صفحه لمسی دستگاه کار نمی کند.

راه حل: اول از همه ، تلفن خود را مجدداً راه اندازی(restart) کنید. برای راه اندازی مجدد تلفن ، دکمه پاور را برای 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا تلفن شما خاموش شود. سپس بعد از 1 یا 2 دقیقه آن را روشن کنید. این راه حل 80٪ کار می کند.

مشکل: تلفن همراه روشن نمی شود.

راه حل: معمولاً مربوط به Panel نیست و قابل تعمیر است.

** پانل = LCD + صفحه لمسی + شیشه **

تصویر شماره 1 که در زیر مشاهده می کنید تصویر پنل است. این آی سی لمسی که در زیر می بینید و دریافت و پردازش داده ها را از طریق کانکتور که در عکس شماره 2 مشاهده می کنید به LCD ارسال می کند.همچنین اگر در نظر بگیرید ، قسمت لمسی درست زیر شیشه است! و عکس شماره 3 LCD است. (شیشه> لمس>LCD)

در  تصویر بالا می بینید که IC تاچ  به IC ال سی دی وصل شده است  و در تصاوبر پایین ال سی دی شکسته را بهتر می توانید مشاهده کنید :

مشکل: صفحه نمایش روشن می شود و دارای نور است اما هیچ چیزی نشان نمی دهد.

راه حل: معمولاً این نوع مشكل مربوط به پانل نیست. در این شرایط ، شما باید از نور پشت صفحه مطمئن شوید. برای اطمینان از این امر، باید چراغ پشت صفحه را از طریق شکاف پشت دستگاه بررسی کنید. اگر مشاهده کردید که چراغ صفحه نمایش روشن است، به این معنی است که شما چراغ پشت صفحه را دارید. بنابراین اگر صفحه نمایش شما چیزی را نشان نمی دهد ، شما می توانید به سراغ تعمیر ال سی دی گوشی خود بروید زیرا صفحه نمایش ال سی دی گوشی آسیب ندیده است و قابل تعمیر است.

مشکل: تلفن با تأخیر روشن می شود.

راه حل: در اکثر اوقات، به دلیل مشکل در منبع تغذیه اتفاق می افتد و پنل سی دی گوشی سالم است.

مشکل: صفحه نمایش توسط مواد تیز آسیب دیده است.

راه حل: شما چاره ای جز تغییر و جایگزینی پنل ندارید.

مشکل: خط عمودی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

راه حل: 50٪ آن به دلیل مشکل پانل است و شما باید پانل ال سی دی گوشی را بررسی کنید.

مشکل: خط افقی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

راه حل: بیشتر به دلیل مشکل پنل ال سی دی گوشی شما می باشد و باید بررسی شود.

 

مقاله فوق از دسته مقالات تعمیرات موبایل می باشد در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این شغل به دست آورید توصیه می کنیم در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس ثبت نام کنید. این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق ساختمان، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش تعمیرات پکیج برخی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

راد بازدید : 44 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

برای تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ و دیگر برندهای گوشی از کپی روش های متعددی وجود دارد در این مقاله ما به بررسی چند عامل مختلف پرداخته ایم.

جستجو و تشخیص وجود پدهای نرم و اسفنجی بر روی کابل :

در اکثر LCD های OEM یا اورجینال، پدهای بسیار نرمی یا قطعه اسفنج کوچکی در اطراف کابل های نوار وجود دارد و وقتی آنها را لمس کنید می توانید احساس کنید که چقدر صاف هستند. اما در نسخه های کپی، کابل ها دارای پد نرمی نیستند و یا آنها قطعات اسفنجی ندارند و وقتی این کابل ها را لمس می کنید، پدی را حس نمی کنید و اگر پدی هم باشد بسیار زبر و سخت می باشد. همچنین، LCD های کپی نسبت به LCD های OEM انعطاف پذیر هستند.

 

 

 

 

 

جستجو آرم برند شرکت:

در کابل های OEM، آرم در یک یا دو طرف کابل ها وجود دارد، اما می توانید در LCD های کپی مشاهده کنید، آرم با کشش و تیز روی کابل ها حک شده است.

جستجو چسب پلاستیکی حسگر نوری :

در LCD های کپی، چسب پلاستیکی که حسگر نوری را نگهداری و محافظت می کند، بسیار ضعیف تر از LCD های OEM است و در بعضی موارد LCD های کپی این پد در پشت سنسور نور نصب نمی شود.

جستجو علامت مستطیل سفید رنگ در قسمت لنز دوربین :

در LCD های OEM، قسمت مستطیلی سفید رنگ را در قسمت لنز دوربین مشاهده می کنید که در LCD های کپی  چنین چیزی وجود ندارد.

جستجو مکان قرارگرفتن لنز دوربین سلفی :

برچسب در LCD OEM که برای نگه داشتن محافظ دوربین سلفی استفاده می شود بسیار قوی تر از برچسب در LCD های کپی است و در نسخه های کپی محافظ برچسبی همیشه از بین می رود و یا فقط مکان ساده‌ای برای لنز دوربین سلفی قرار داده ند و فاقد برچسب می باشد. همچنین در LCD های OEM مشکی، یک حلقه آبی وجود دارد که از تاریکی جلوگیری کرده و آن را منعکس می کند تا بتواند تصاویر را با کیفیت خوب ضبط کند، در LCD های کپی چنین چیزی وجود ندارد.

جستجو لحیم کاری LCD:

در LCD  اورجینال لحیم کاری یا چسب که برای چسباندن نور پس زمینه به LCD انجام می شود، به وضوح هنگام نصب دیده می شود، اما در ال سی دی های کپی فاقد همچین قابلیتی می باشد.

جستجو و تشخیص شماره سریال و آرم :

ال سی دی های OEM یا اورجینال و کپی دارای شماره سریال و آرم هستند، اما یک تفاوت وجود دارد: در LCD های OEM ، شماره سریال و لوگو در اندازه کوچکتر و رنگ تیره تر و نسبتا کدرتر هستند و دارای علامت خراشیدن هستند و کاملا واضح دیده نمی شوند ، در حالی که در LCD های کپی، شماره سریال و آرم در یک راستا قرار دارند اندازه بزرگتر و رنگ روشن تری دارند و با وضوح بسیار زیاد قابل دیدن می باشند و هیچ گونه خراشانی ندارند و با استفاده از پد های الکلی به راحتی از بین می روند!

جستجو برچسب سیاه : 

در LCD های OEM، در بالا گوشه سمت چپ یک برچسب مات سیاه مشاهده می کنید که ال سی دی های کپی دارای این نوع برچسب ها نیستند، یا اگر دارای آن باشند مات نیست!

بررسی ضد خش بودن و ضد آب بودن ال سی دی  : 

LCD های OEM یا اورجینال صفحه های نصب شده Oleo هستند. این بدان معنی است که آنها در برابر اثر انگشت مقاوم هستند و باعث می شوند صفحه نمایش ضد اثر انگشت (نه ۱۰۰٪) باشد و لمس روان را نشان می دهد و همچنین از ظهور خراش در صفحه جلوگیری می کند.

در ال سی دی اورجینال تاچ صفحه بسیار روان کار می کند در مقایسه با ال سی دی کپی که دارای تاچ ضعیفی است و عملکرد آن بسیار کند می باشد. ویژگی دیگر این صفحه نمایش ضد آب بودن است. اگر آب روی صفحه نمایش بیفتد، قطره آب بدون گسترش پخش می شود. اما در LCD های کپی، آب به راحتی پخش می شود.

بررسی کیفیت روشنایی و عملکرد ال سی دی  : 

وقتیLCD های OEM را با ال سی دی های کپی مقایسه می کنید ، بدیهی است می بینید که صفحه نمایش نصب شده با کیفیت، روشنایی و عملکرد بسیار بهتر از ال سی دی های کپی است و در زیر تابش خورشید محتویات به وضوح دیده می شوند و در ال سی دی های کپی در زیر تابش نور افتاب ، محتویات گوشی قابل دیدن نمی باشند.

بررسی کیفیت صافی قاب ال سی دی  : 

هر وقت انگشت خود را به دور قاب ال سی دی می کشید، می توانید احساس کنید که چقدر صاف است ، اما اگر همان کار را با پانل کپی انجام دهید، احساس صافی نمی کنید .

بررسی براق بودن صفحه ال سی دی  :

صفحه های ال سی دی اورجینال نسبت به LCD های کپی مات تر هستند در حالی که LCD های کپی بسیار براق طراحی شده اند.

بررسی علامت “V” بر روی کابل ال سی دی  :

در پنل OEM یا اورجینال، باید روی کابل ها علامت “V” حک شده باشد. نمی توانید این علامت “V” را در کابل های LCD کپی پیدا کنید. حال اگر در کابل دیجیتایزر و کابل LCD علامت V وجود داشته باشد ، به این معنی است که دیجیتایزر و LCD اورجینال نصب شده هستند، اگر در Digitizer علامت V ندارید ، اما روی کابل LCD علامت V وجود دارد ، این بدان معنی است که Digitizer کپی است، اما کابل LCD OEM است و اگر هیچ یک از کابل هایDigitizer و LCD نشانه V ندارند ، این بدان معناست که هر دو کپی هستند و OEM نیستند.

امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله و برسی نکات اشاره شده، بتوانید ال سی دی و پانل اورجینال را از بین نسخه های کپی تشخیص دهید.

چه طور می توانیم اطمینان کنیم که تعمیر کار گوشی LCD  اورجینال در گوشی ما نصب می کند؟

برای مطمئن شدن در این امر ، می بایست گوشی خود را به تعمیرکار مورد اعتماد که دوره تعمیرات موبایل را در آموزشگاه تعمیرات موبایل گذرانده باشد بسپارید. البته بیشتر تعمیر کاران جهت تعویض ال سی دی ،  LCD OEM را مورد استفاده قرار می دهند. اگر تعمیر کاری ال سی دی کپی برای شما نصب کرد با نکاتی که در بالا گفته شد هنگام دریافت گوشی، اول ال سی دی را تست کنید و بعد تحویل بگیرید.

مقاله فوق از دسته مقالات تعمیرات موبایل می باشد در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این برق ساختمان به دست آورید توصیه می کنیم در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید. این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش تعمیرات کولر گازیِ، آموزش تعمیرات پکیج دیواری، آموزش تعمیرات برد، آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو برخی از دیگر دوره های این آموزشگاه است. 

راد بازدید : 47 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

در حوزه مشاغل فنی، شغل تعمیرات الکترونیک از جمله مشاغل پایدار و پردرآمد محسوب می شود. با یک نگاه کلی به محیط پیرامون خود، با وسایل و تجهیزات الکترونیکی ریز و درشت مواجه می شویم.

بدون تردید، نقش و اهمیت تجهیزات و وسایل الکترونیکی را در تمام ابعاد زندگی انسان ها نمیتوان نادیده گرفت. در ساختمان بسیاری از این وسایل از مدارها و بردهای الکترونیکی مختلفی استفاده به عمل آمده است. در صورت ایجاد خرابی و مشکل در برد دستگاه، تعمیر و برطرف کردن مشکل پیش آمده بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند.

 

 

حرفه و شغل تعمیرات الکترونیک در جهت برآورده ساختن نیازها و برطرف کردن مشکلات شکل گرفته برای انواع و اقسام تجهیزات الکترونیکی، در دسترس افراد قرار دارد.

معرفی شغل تعمیرات الکترونیک

گفتنی است که شغل تعمیرات الکترونیک به عنوان یکی از مشاغل حوزه برق، به عیب یابی و شناسایی مشکل ایجاد شده در وسایل برقی، به منظور تعمیر اصولی و صحیح آن می پردازد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که از جمله قطعات بسیار مهم در ساختار لوازم الکترونیک، به بردهای الکترونیک اختصاص دارد.

بر همین اساس، تعمیر و نگهداری وسایل الکترونیکی، جزئی جدایی ناپذیر و لاینفک از شغل تعمیرات الکترونیک به حساب می آید. در حال حاضر ردپای وسایل الکترونیک در بسیاری از منازل و محیط های کاری به صورت محسوس به چشم می خورد.

از سوی دیگر، این تجهیزات به صورت روزمره و به منظور انجام کارها مورد استفاده اغلب قریب به اتفاق مردم قرار می گیرند. در صورت بروز مشکل در عملکرد این تجهیزات، مراجعه به تعمیرکاران متخصص و استفاده از تخصص آنها، بهترین و مؤثرترین راهکار به شمار می آید.

در چنین مواقعی اهمیت و ضرورت شغل تعمیرات الکترونیک بیش از پیش به چشم می آید. بنابراین، رفع و برطرف ساختن عیب های وسایل الکترونیک به صورت تخصصی بخشی از وظایف شغل تعمیرات الکترونیک تلقی می گردد.

 

 

اهمیت شغل تعمیرات الکترونیک

بدون اغراق، شغل تعمیرات الکترونیک در زمره شغل های پرکاربرد و در عین حال پردرآمد مشاغل فنی محسوب می شود. لازم به ذکر است که برخورداری از شغل مطلوب و پایدار در کنار امنیت شغلی، به یکی از مهمترین دغدغه بسیاری از متقاضیان بازار کار و جوانان این مرز و بوم تبدیل شده است.

از سوی دیگر، وجود مشکلات اقتصادی در طی این سال ها و متعاقب آن افزایش نرخ بیکاری، داشتن یک شغل با ثبات و مناسب را بیش از پیش گوشزد می نماید. در این میان، بازار کار مشاغل فنی و به ویژه شغل تعمیرات الکترونیک به علت ثبات و پایدار بودن، مورد توجه بسیاری از جوانان و افراد جویای کار قرار گرفته است.

از سوی دیگر، برای متخصص شدن در این حرفه نیازی به طی کردن سال های طولانی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نبوده، بلکه با سپری کردن دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی و فراگیری تعمیرات تجهیزات الکترونیک به راحتی میتوان جذب بازار کار شده و به کسب درآمد پرداخت.

 

 

بازار کار شغل تعمیرات الکترونیک چگونه است؟

به طور کلی، در بازار کار برخورداری از مؤلفه هایی مانند تخصص، مهارت، به انضمام تجربه، برای کارجویان به عنوان یک امتیاز ویژه محسوب می شود. در حرفه و شغل تعمیرات الکترونیک نیز این پارامترها بسیار تاثیرگذار و مؤثر هستند.

بر این اساس، برخورداری از تخصص و مهارت بالا، بستر مناسب برای موفقیت و کسب درآمد مناسب را برای افراد ایجاد می سازد. از سوی دیگر، شغل تعمیرات الکترونیک در ردیف شغل های پرکاربرد در حوزه صنعت برق بوده که حوزه های گسترده ای را در بر می گیرد.

کسب تخصص کافی و صرف زمان لازم در این حرفه از پیش نیازها و پیش شرط های ضروری قلمداد می گردد. با این حال، با توجه به گستردگی و متنوع بودن تجهیزات الکترونیکی، میتوان عنوان نمود که بازار کار شغل تعمیرات الکترونیک در وضعیت مناسب و پایداری به سر می برد.

علاوه بر این، مشترک بودن اصول تست و عیب یابی، در کنار دانش پایه این تجهیزات، در رونق بخشیدن به بازار این حرفه تاثیر بسزایی دارد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تخصصی بودن تعمیرات وسایل الکترونیک از یک طرف و تقاضای بالا برای تعمیرات این تجهیزات از طرف دیگر، بازار کاری خوب و مناسبی را برای این کسب و کار تخصصی پدید آورده است. ناگفته نماند که برای وارد شدن به عرصه تعمیرات تجهیزات الکترونیک، گذراندن دوره های تخصصی در آموزشگاه های معتبر از بهترین راهکارها می باشد.

 

درآمد شغل تعمیرات الکترونیک چقدر است؟

گفتنی است که میزان درآمد در هر حرفه تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی قرار دارد. برخورداری از مهارت های مورد نیاز و لازم به همراه تخصص بالا، از پارامترهای مهم و حائز اهمیت در این زمینه به شمار می آید.

از آنجایی که شغل تعمیرات الکترونیک یک مهارت تخصصی و حرفه ای می باشد، ارتقا و افزایش مهارت و توانمندی، با افزایش میزان درآمد تعمیرکار رابطه مستقیم و تنگاتنگ دارد.

بر این اساس، متاثر از افزایش مهارت و تخصص، میزان درآمد تعمیرکار نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. مضاف بر این، برخورداری از دانش به روز، ارائه قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه، تبلیغات مناسب، عرضه خدمات ویژه و منحصر به فرد و همنیطور مشتری مداری، از دیگر شاخصه های تاثیرگذار در این مقوله تلقی می گردند.

با این تفاسیر باید خاطر نشان نمود که 5 الی 17 میلیون تومان در ماه، متوسط درآمد شغل تعمیرات الکترونیک عنوان شده است.

 

چگونه وارد شغل تعمیرات الکترونیک شده و در این شغل موفق شویم؟

همانطور که اشاره شد مهارت و دانش کلید موفقیت و شرط لازم برای موفقیت در این شغل می باشد. بنابراین برای ورود و موفقیت در شغل تعمیرات الکترونیک می بایست دانش و مهارت های لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع تجهیزات الکترونیک و بردهای آن را داشته باشید.

شایان ذکر است که امروزه آموزشگاه های معتبری دوره های تخصصی و حرفه ای تعمیرات وسایل و تجهیزات الکترونیکی را زیر نظر برجسته ترین اساتید برگزار می نمایند.

افراد میتوانند با شرکت در دوره های تخصصی تعمیرات برالکترونیک، خیال خود را بابت برخورداری از یک شغل ثابت و پایدار راحت نمایند. ناگفته نماند که بردهای الکترونیکی در بسیاری از تجهیزات الکتریکی نظیر لوازم خانگی، دستگاه های لپ تاپ، رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند طراحی شده است. خراب شدن برد دستگاه، کارکرد نامطلوب و غیر اصولی آن را به دنبال دارد.

 

 

آموزشگاه فنون برق بهترین انتخاب کارآموزان الکترونیک

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه ها در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به آموزش مباحث مربوط به تعمیرات و عیب یابی تجهیزات الکترونیک می پردازد.

دوره آموزش تعمیرات برد، دوره آموزش plc، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، دوره نصب کولر گازی و پکیج دیواری، دوره آموزش برق صنعتی، دوره تعمیرات ای سی یو خودرو  بخش کوچکی از دوره های این آموزشگاه است.

لازم به ذکر است کلیه دوره های آموزشی این آموزشگاه در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید کاملا حرفه ای و متخصص برگزار شده و کارآموزان هنگام آموزش به صورت عملی تمامی مباحث آموزشی را تمرین می کنند.

در پایان دوره نیز با دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای و مشاوره رایگان بازاریابی همچنین پشتیبانی نامحدود آماده ورود به بازار کار می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه به سایت فنون برق به آدرس https://fonoonbargh.com/ مراجعه کرده یا با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

راد بازدید : 42 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

همانطور که می دانید امروزه با توجه به افزایش کاربردهای لپ تاپ تقاضا برای خرید آن افزایش یافته و کمتر کسی را می توان دید که لپ تاپ نداشته و از آن بهره نگیرد. با توجه به کاربرد بسیار این وسیله بدون شک این وسیله نیز همانند دیگر لوازم الکترونیک پس از مدتی معیوب شده و نیاز به تعمیرات دارد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ کدام است ؟

در چنین شرایطی می توان گفت بازار کار تعمیرات لپ تاپ بسیار عالی بوده و یادگیری تعمیرات لپ تاپ یکی از بهترین رشته های آموزشی است که از طریق آن می توان به درآمد خوبی دست یافت.

برای یادگیری مهارت های لازم برای تعمیرات لپ تاپ روش های گوناگونی وجود دارد، بهترین روش برای یادگیری مهارت های تعمیرات لپ تاپ شرکت در دوره های اموزش تعمیرات لپ تاپ آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.

بنابراین بررسی آموزشگاه های برگزار کننده دوره های فوق و انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله به بررسی معیارهای لازم برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و معرفی بهترین آموزشگاه می پردازیم، با ما همراه باشید.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ :

برخی از مهمترین و اصلی ترین معیارهایی که در انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ باید در نظر داشته باشید عبارت است از :

بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ کدام است ؟

  1. بررسی سرفصل های آموزشی دوره:

یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ نقش بسیار مهمی دارد و باید به آن توجه داشته باشید سرفصل های آموزشی ارائه شده در دوره مذکور می باشد. متاسفانه برخی از آموزشگاه ها آموزش جامعی نداشته و تنها به آموزش مباحث ابتدایی و پیش پا افتاده می پردازند. بنابراین پیش از هر چیزی سرفصل های آموزشی ارائه شده را بررسی کرده و توجه داشته باشید که در دوره کلیه مباحث مربوط به تعمیرات لپ تاپ آموزش داده شود.

دقت داشته باشید که در دوره آموزش به آموزش تعمیرات جدیدترین مدل ها و تکنولوژی های لپ تاپ پرداخته شود.

  1. مهارت اساتید کلاس ها :

از دیگر معیارهایی که شما زمان انتخاب آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید این است که مهارت اساتید کلاس را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. زمانی که استاد کلاس تخصص زیادی در زمینه آموزش های لازم داشته باشد می تواند به بهترین نحو ممکن آموزش های هر دوره را به شما ارائه دهد. بنابراین بررسی کنید که استاد مربوطه از تخصص و مهارت لازم برخوردار بوده و تجربه کاری مطلوبی در این زمینه داشته باشد.

     3. کیفیت و تجهیزات کلاس ها :

شما به عنوان یکی از دیگر معیارهایی که برای انتخاب آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ باید در نظر داشته باشید این است که، به کیفیت و تجهیزات کلاس توجه نمایید. تجهیزاتی که در کلاس ها وجود دارد اگر کافی نباشد بدون شک شما نمی توانید به خوبی آموزش های لازم را دریافت کنید. بنابراین توجه داشته باشید که کارگاه های آموزشگاه انتخابی از امکانات لازم برخوردار بوده و کلیه تجهیزات در اختیار کارآموزان قرار گیرد.

  1. قیمت کلاس ها که متناسب با امکانات ارائه شده باشد :

شما برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ باید به قیمت آن هم توجه بسیار زیادی داشته باشید. قیمتی که شما باید برای شرکت در کلاس های آموزشی پرداخت کنید باید با خدماتی که آموزشگاه ارائه می دهد مطابقت داشته باشید

بنابراین هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی به قیمتی که آموزشگاه می خواهد از شما دریافت کند دقت بسیار زیادی داشته باشید. اگر دوره های آموزشی زیادی را انتخاب کرده اید و همچنین خدمات آموزشگاه برای آن دوره ها زیاد است بدون شک باید هزینه بیشتری را هم به آموزشگاه پرداخت کنید.

  1. نظرات کاربران :

برای اینکه به درستی در مورد آموزشگاه ها تحقیق کنید بهتر است در فضای مجازی کاربران پیشین آن را پیدا کنید. شما می توانید از کاربرانی که پیش از شما در این آموزشگاه حضور داشته اند پرسش هایی که در مورد آموزشگاه دارید را بپرسید. در انتخاب آموزشگاه مورد نظرتان کاربران پیشین آموزشگاه می توانند پاسخ بسیاری از پرسش های شما را ارائه دهند.

     6.مجوز و مدرک آموزشگاه :

توجه به مجوزهای آموزشگاه از جمله دیگر موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. همچنین شما باید به این نکته مهم و اساسی هم دقت داشته باشید که مدرک ارائه شده توسط آموزشگاه اعتبار داشته باشد.

  1. آموزش عملی مباحث:

یکی دیگر از مهمترین معیارهایی که برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ باید در نظر داشته باشید این است که آموزشگاه به صورت کاملا عملی مباحث مربوطه را به کارآموزان آموزش دهد.

بنابراین بررسی کنید که آیا در دوره آموزشی لپ تاپ برای تمرین مباحث آموزشی و یادگیری بهتر مطالب در اختیار کارآموزان قرار می گیرد یا خیر.

معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ

پس از بررسی آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات لپ تاپ در کشور و مقایسه شرایط و ویژگی های برگزاری دوره به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات لپ تاپ می باشد.

این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی در کارگاه های کاملا مجهز و زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه جدیدترین و جامع ترین مباحث مربوط به تعمیرات لپ تاپ را آموزش می دهد.

کلیه کارآموزان در دوره های این آموزشگاه به صورت عملی و با در اختیار داشتن لپ تاپ به تمرین مباحث آموزشی می پردازند. آموزشگاه فنی برق در پایان دوره آموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار می دهد.

بازآموزیی رایگان، پشتیبانی نامحدود و رایگان پس از پایان دوره، تدارک خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن تهران نیستند، ارائه مشاوره های بازاریابی، برگزاری کلاس در ساعات منعطف برخی از دیگر مزایای آموزشگاه فنی برق می باشد.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات برد ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، دوره برق ساختمان و دوره برق صنعتی، آموزش تعمیر کولر و پکیج دیواری ، آموزش سیم پیچی بخش کوچکی از دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید. پایان رپورتاژ آگهی /

راد بازدید : 45 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

شناخت ابزار نصب و تعمیرات پکیج یکی از مهم ترین موضوعات در نصب پکیج و تعمیرات آن می باشد که در این مقاله قصد داریم به طور کامل به معرفی این ابزار بپردازیم. به طور کلی پرکاربردترین و مهم ترین ابزار برای نصب و تعمیر پکیج دیواری عبارتند از:

آچار فرانسه، شلاقی، تخت ، ستاره، آلن 8 و 12

دریل قوی

پیچ گوشتی (چهار سو و دو سو)

فازمتر، انبر دست، سیم چین

انبر قفلی (سایز بزرگ و کوچک)

دم باریک ، چکش، سوزن

آهنربا، ماژیک، قلمو باریک و پهن

جک یا پایه اجاق گاز

چراغ قوه کوچک

دستگاه اتو لوله

دستکش کار نازک

سیم سیار، متر، تراز

 

قطعات تعمیرات پکیج دیواری

 

قطعات پرکاربرد برای نصب و تعمیرات پکیج دیواری

هنگام نصب و تعمیرات پکیج دیواری برخی از قطعات بسیار پرکاربرد بوده و بهتر است برای نصب و تعمیر پکیج این قطعات را همراه خود داشته باشید. برخی از مهم ترین قطعات برای تعمیرات پکیج عبارتند از:

فلوسوئیچ

فلومتر خطی

شیر سه راهه موتوری

پرشر سوئیچ هوا

انواع اورینگ و واشر ۲ و 2.5

انواع برد پکیج های مستعمل

NTC جداری و مستغرق ( از هر کدام حد اقل دو عدد )

فیوز حد ۱۰۲ درجه

شیر اطمینان ۳ بار

واشر دیافراگم بزرگ و کوچک

سوزن والف

مهم ترین قطعات و لوازم برای نصب پکیج نیز عبارتند از:

شلنگ 2 و 2.5 یک سر مهره (دو عدد) حدودا ۵۰ سانتی بسته به نیاز

شیر پروانه سایز ۲ و 2.5 رفت و برگشت شوفاژ (دو عدد)

صافی برگشت 2.5

سختی گیر مغناطیسی یا پلی فسفات

دودکش شماره ۶ و یا ۱۵ بسته به نوع پکیج

شلنگ گاز و سرشلنگی 2.5 و بست شلنگ

محافظ برق

فویل چسب دار برای عایق بندی دودکش

تبدیل 15 به 10 و تبدیل 10 به 6 برای نصب دودکش

مغزی 2.5 و 2 و تبدیل 3 به 2.5 و روپیچ تو پیچ

 

نصب و تعمیرات پکیج دیواری

 

چگونه نصب و تعمیرات پکیج دیواری را شروع کنیم؟

نصب و تعمیرات پکیج دیواری امری تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت لازم می باشد. نصب و تعمیرات اشتباه پکیج دیواری مشکلات بسیاری را به همراه خواهد آورد که بسیاری از آنها ممکن جان افراد را به خطر اندازد. بنابراین در صورتی که مهارت لازم برای نصب وتعمیر این وسیله را ندارید نسبت به نصب و تعمیر آن اقدام نکنید.

در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه نصب وتعمیرات پکیج دیواری دارید و می خواهید وارد بازار کار پکیج دیواری شوید توصیه می کنیم مهارت های لازم این شغل را از طریق گذراندن دوره های آموزش پکیج دیواری در آموزشگاهی معتبر یا شاگردی کردن در کنار استاد ماهر این شغل فرا گیرید.

توصیه ما شرکت در دوره های آموزشی پکیج است زیرا در این روش در مدت زمانی کوتاه تر نسبت به روش استاد-شاگردی مهارت های این شغل را فرا گرفته و علاوه بر آن به صورت تخصصی کار نصب و عیب یابی پکیج را فرا می گیرید. ضمن اینکه در پایان دوره مدرک معتبر فنی به شما تعلق می گیرد که از طریق آن می توانید در نمایندگی های پکیج دیواری استخدام شوید.

 

آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

 

آموزشگاه فنون برق بهترین مرکز آموزش پکیج دیواری

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های پکیج را برگزار می کنند اما متاسفانه بسیاری از این آموزشگاه ها به صورت عملی به آموزش مباحث تخصصی نپرداخته و تنها به صورت آکادمیک مباحث مربوط به نصب و تعمیرات پکیج را آموزش می دهند.

بنابراین بهتر است پیش از ثبت نام شرایط آموزشگاه ها را بررسی و بهترین مرکز را انتخاب نمایید. با بررسی های انجام گرفته بر روی آموزشگاه های فنی، آموزشگاه فنون برق از بهترین مراکز پکیج دیواری است که به صورت تخصصی و کاملا عملی صفر تا صد مباحث مربوط به پکیج دیواری را آموزش می دهد.

این آموزشگاه دوره آموزش پکیج دیواری را در دو دوره آموزش نصب پکیج و تعمیرات پکیج برگزار می نماید. در دوره نصب پکیج صفر تا صد مباحث مربوط به نصب پکیج دیواری آموزش داده می شود و در دوره آموزش تعمیر پکیج به صورت تخصصی انواع مشکلات مربوط به پکیج دیواری بررسی و طریقه عیب یابی و تعمیر آن آموزش داده می شود.

در این آموزشگاه کارآموزان به صورت کاملا عملی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و با دریافت مشاوره های بازاریابی و پشتیبانی نامحدود خود را برای ورود به بازار کار پکیج آماده می کنند.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره های پکیج دیواری دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش کولر گازی ، دوره برق ساختمان، دوره ایسیو خودرو از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است که همانند دوره پکیج دیواری به صورت تخصصی و کاملا عملی صفر تا صد مباحث نصب و تعمیرات انواع برندهای کولر گازی آموزش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت فنون برق به نشانی https://fonoonbargh.com/ مراجعه کنید و از تخفیف های ویژه دوره های آموزشی بهره مند شوید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی 100 متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک 2 طبقه اول

راد بازدید : 45 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

به طور کلی برای سیم کشی برق ساختمان دو روش وجود دارد. سیم کشی به روش روکار و سیم کشی به روش توکار. در ادامه به معرفی هر یک از روش های سیم کشی ساختمان و کاربردهای آن می پردازیم:

سیم کشی برق در ساختمان به روش روکار

آموزش برق ساختمان معمولا با آموزش برق کشی روکار شروع می شود. در این روش سیم های برق ساختمان پس از پایان فرآیند ساخت و ساز از روی گچ کشیده می شوند و برای اینکه تاثیر سویی بر زیبایی ساختمان ایجاد نشود معمولا از داکت یا لوله های روکار استفاده می کنند.

از این شیوه به عنوان روش کلاسیک برق کشی ساختمان نیز یاد می شود. در گذشته عمدتا از این شیوه برای برق کشی ساختمان ها استفاده می شد اما با تولید ابزار برق کشی، استفاده از این شیوه کمرنگ شده و تنها در موارد خاص و به غیر از منازل، عمدتا در کارگاه های تولیدی و غیره از آن استفاده می شود.

در برق کشی روکار سیم کشی و تمامی اتصالات آن از رو هستند، و به همین دلیل عیب یابی آن کار آسانی است. همچنین در سیم کشی روکار به دلیل اینکه سیم ها از رو هستند احتمال برق گرفتگی و آتش سوزی در صورت اتصالی زیاد است.

 

 

سیم کشی برق در ساختمان به روش توکار

روش توکار پیچیده تر از روش روکار است. در این روش همانگونه که از نامش پیداست، سیم از درون لوله هایی که قبل از مراحل نازک کاری ساختمان در دیوارها، سقف و یا کف تعبیه شده اند، عبور داده می شود. این روش به سه صورت اجرا می شود که عبارتند از:

سیم کشی برق با جعبه تقسیم

این روش عمدتا در گذشته استفاده می شد و در بالای هر کلید و پریز و حدود 30 سانتی متر پایین تر از سقف یک جعبه تقسیم قرار می گرفت که کار تقسیم سیم به کلید و پریز و همچنین لامپ ها و غیره را بر عهده داشت. در این روش کار عیب یابی سیم کشی ساختمان قدری سخت بود و به همین دلیل روش های جدیدتری ابداع شد.

سیم کشی برق با استفاده از قوطی کلید و پریز به جای جعبه تقسیم

در این روش از همان جعبه قوطی کلید و پریز برای جعبه تقسیم استفاده می شود. فقط در هنگام قرار دادن جعبه کلید و پریز باید از انواع بزرگ آن استفاده کرد تا علاوه بر کلید و پریز سیم های عبوری نیز بتوانند در آن جای شوند. امروزه از این شیوه به صورت گسترده در برق کشی ساختمان استفاده می شود و به همین دلیل در دوره های آموزش برق ساختمان این روش تدریس می شود.

سیم کشی توکار با استفاده از تابلوی توزیع

در این روش عیب یابی سیم کشی کار آسانی است، و در کلاس های آموزش برق ساختمان این شیوه به صورت مفصل و دقیق به کارآموزان آموزش داده می شود. به عبارت ساده تر در این روش برق کشی، از هر محل یک سیم جداگانه به داخل جعبه توزیع کشیده می شود و به همین دلیل می توان برق قسمت های مختلف را از داخل جعبه توزیع مدیریت کرد. از این شیوه برای برق کشی ساختمان های مسکونی، ادارات، بیمارستان ها و غیره استفاده می شود.

 

 

آموزش برق کشی توکار ساختمان

چگونه برق کشی ساختمان را یاد بگیریم؟

آموزش برق ساختمان را می توان به روش های تجربی و علمی فرا گرفت. هر دو این شیوه ها از سوی علاقه مندان و متقاضیان فراگیری این رشته مورد استفاده قرار می گیرند. اما برای کسب نتیجه بهتر و رسیدن به تخصص روز توصیه می شود در دوره برق ساختمان شرکت کنید. در این دوره ها به صورت علمی و عملی به کارآموزان انواع روش های برق کشی ساختمان آموزش داده می شود.

آموزش برق ساختمان دوره ای است که افراد با شرکت در آن می توانند با انواع روش های بروز برق کشی ساختمان آشنا شوند.

 

بهترین مرکز آموزش برق ساختمان در ایران

آموزش برق ساختمان دوره ای است که مراکز آموزشی مختلفی در سراسر کشور آن را برگزار می کنند. یکی از مراکز آموزشی معتبر در این حوزه مجتمع فنی برق است. این مرکز آموزشی به صورت کاملا عملی و تخصصی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور صفر تا صد برق کشی ساختمان را آموزش می دهد.

در این آموزشگاه علاوه بر آموزش سیم کشی برق ساختمان آموزش نصب و راه اندازی انواع سیستم های امنیتی و رفاهی مانند آموزش دوربین مدار بسته، دوره نصب دزدگیر اماکن، نصب اعلام حریق، نصب آیفون تصویری و غیره آموزش داده می شود.

آموزشگاه فنی برق دوره برق ساختمان را در کارگاه های مجهز برگزار کرده و کارآموزان به صورت عملی تمامی مباحث آموزشی را تمرین می کنند. به دلیل عملی بودن آموزش ها کارآموزان این دوره های آموزشی پس از پایان دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار برق ساختمان شده و در پروژه های برق فعالیت کنند.

این آموزشگاه در کنار دوره برق ساختمان دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. دوره برق صنعتی، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیر کولر گازی، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش تعمیرات موبایل و تعمیر لپ تاپ بخش کوچکی از دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

به دلیل استقبال بالای متقاضیان از دوره های آموزشی این مرکز، و محدود بودن ظرفیت کلاس ها توصیه می شود برای ثبت نام در دوره های این مرکز همین حالا اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنی برق به آدرس اینترنتی https://fannibargh.com/ مراجعه نمایید. همچنین جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه فنی برق: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول

راد بازدید : 44 یکشنبه 08 تیر 1399 نظرات (0)
مشاغل پردرآمد مرتبط با خودرو متفاوت بوده و گستردگی بسیاری دارد و نمی توان به طور حتم بیان کرد که کدام شغل بهترین شغل مرتبط با خودرو است. اما برخی از این مشاغل مزیت بیشتری نسبت به مشاغل دیگر دارند. در ادامه به بررسی و معرفی این مشاغل خواهیم پرداخت.
شغل برق کار خودرو
برقکار خودرو یکی از مشاغل پردرآمد و تخصصی مربوط به خودرو است که متخصصان آن از درآمد خوبی برخوردار هستند. برقکار خودرو می بایست توانایی و مهارت لازم در نصب و تعمیر سیستم های الکتریکی و الکترونیکی اصلی خودرو را داشته باشد. با توجه به پیچیده بودن سیستم های برق در خودرو این شغل نیازمند دانش و مهارت تخصصی می باشد. برای کسب این تخصص شما می توانید در دوره های برق خودرو در آموزشگاهی معتبر ثبت نام کنید. تا از این طریق بتوانید به تخصص لازم دست یافته و وارد بازار کار برق خودرو شوید.
برقکار خودرو علاوه بر نصب و تعمیر سیستم های الکترونیکی و الکتریکی اصلی خودرو می بایست توانایی و مهارت لازم در نصب تعمیر دیگر سیستم های الکتریکی مانند بوق، چراغ، پنجره ها، آینه، سیستم تصویری، صوتی، روشنایی، هشدار، تهویه هوا و غیره را داشته باشد.
برای ورود به بازار کار برق خودرو شما می توانید با ارائه رزومه در شرکت ها و نمایندگی های خودرو سازی مشغول به کار شوید و یا در صورت داشتن سرمایه، به صورت شخصی به فعالیت در این حرفه بپردازید.
درآمد برق کار خودرو
میزان درآمد برقکار خودرو متفاوت بوده و وابسته به عوامل گوناگونی نظیر سطح دانش و مهارت، میزان تبلیغات، کیفیت ارائه خدمات، میزان قیمت، میزان تعاملات و غیره می باشد. به طور کلی می توان گفت درآمد این شغل خوب بوده و متوسط درآمد این شغل 6 تا 12 میلیون تومان در ماه است.
شغل تعمیرات ایسیو خودرو
از دیگر مشاغل پردرآمد خودرو تعمیرات ecu است. تعمیرکار حرفه ای ایسیو می بایست مهارت و توانایی لازم در عیب یابی، تعمیر و تعویض ایسیو انواع خودرو ها را داشته باشد. با توجه به پیچیده بودن ایسیو همچنین حساسیت بالای آن این شغل نیازمند نیروی کار متخصص و حرفه ای می باشد.
چگونه وارد بازار کار تعمیرات ایسیو خودرو شویم؟
با توجه به پیچیدگی ایسیو خودرو و حساس بودن کار تعمیرات آن، برای ورود به بازار کار این شغل می بایست مهارت و تخصص لازم در تعمیر ایسیو انواع خودرو ها را به دست آورید. برای کسب این تخصص توصیه می کنیم در دوره های آموزش تعمیر ایسیو خودرو در آموزشگاه فنون برق ثبت نام نمایید. در این دوره آموزش تعمیرات ایسیو انواع خودروها مانند پراید، پژو، سمند، ال 90، تیبا و بسیاری از دیگر خودروها آموزش داده می شود.
شغل نقاشی و صافکاری ماشین
از دیگر مشاغل پرطرفدار مرتبط با خودرو که از درآمد خوبی نیز برخوردار است شغل نقاشی و صافکاری خودرو است. برای موفقیت در این شغل شما می بایست مهارت و دقت بالایی در تفکیک رنگ‌ها، دید نزدیک، دقت در کار داشته باشید تا بتوانید به خوبی مشکلات رنگ و بدنه ماشین را شناسایی و رفع نمایید.  این شغل نیاز به مدرک دانشگاهی نداشته و شما می توانید دوره های مربوط با این شغل را گذرانده یا برای مدتی به عنوان شاگرد در کنار یک استاد کار کنید.
درآمد شغل نقاشی و صافکاری ماشین چقدر است؟
میزان درآمد این شغل تحت تاثیر عوامل گوناگونی نظیر نوع ماشین،  تخصص و مهارت، تبلیغات، میزان دقت و کیفیت کار، سرعت و خوش قول بودن و غیره می باشد. در صورتی که از مهارت، دقت و سرعت بالایی برخوردار بوده و کاری بدون عیب و در موعد مقرر به مشتری تحویل دهید می توانید به متوسط درآمد 5 تا 15 میلیون در ماه دست یابید. در صورتی مهارت کافی در نقاشی و صافکاری خودروهای خارجی داشته باشید می توانید به درآمد بالاتری هم دست یابید.
شغل نصب ضبط و باند خودرو
شغل ضبط و باند خودرو نیز از دیگر مشاغل مربوط به خودرو است که همواره از بازار کار خوبی برخوردار است. همانطور که می دانید خودروهای تولید شده امروزی ضبطی معمولی داشته که از کیفیت صدا خوبی برخوردار نمی باشد. به همین علت بسیاری از افراد پس از خرید خودرو به دنبال تعویض و نصب ضبط و باند با کیفیت بر روی خودرو خود هستند. بنابراین می توان گفت این شغل از بازار کار خوبی برخوردار است.
برای موفقیت در این شغل نصاب ضبط و باند خودرو می بایست مهارت و تخصص لازم در نصب انواع سیستم صوتی، تنظیم حرفه ای سیستم صوتی ماشین ،  نصب انواع آمپلی فایر خودرو، نصب ساب باکس، نقشه سیم کشی آمپلی فایر ماشین و بسیاری از موارد دیگر داشته باشد. بهترین راه برای آن که به مهارت های لازم در این شغل دست یابید و موفق شوید این است که در دوره های آموزش نصب ضبط و باند خودرو ثبت نام کرده و با پرداخت هزینه ای اندک متخصص حرفه ای در این شغل شده و درآمدزایی کنید.

شغل نصاب دزدگیر خودرو

شغل نصاب دزدگیر خودرو
همانطور که می دانید امروزه قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است و همین امر منجر به افزایش تقاضا برای نصب دزدگیر بر روی خودرو جهت افزایش سیستم امنیتی خودرو می شود. نصب دزدگیر خودرو از جمله مشاغلی است که امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و افزایش آمار سرقت رونق بیشتری پیدا کرده و در آینده نیز بیشتر خواهد شد.
برای موفقیت در این شغل نصاب دزدگیر می بایست مهارت لازم در سیم کشی انواع ماشین‌های سواری خارجی و داخلی، پیدا کردن سیم‌ها، روش عبور دادن سیم برای صندوق، رله برای قطع برق اتومبیل و نصب صحیح آژیر، نصب شیشه بالابر، آشنایی با انواع سنسور ها و …  داشته باشد. برای کسب این مهارت ها و موفقیت در این شغل توصیه می کنیم در دوره های آموزش نصب دزدگیر خودرو آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید.
در این دوره آموزشی صفر تا صد نصب دزدگیر بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی در کارگاه های مجهز، توسط اساتید با تجربه آموزش داده می شود.

شغل جلوبندی سازی خودرو

شغل جلوبندی سازی خودرو
جلوبندی سازی از دیگر مشاغل مهم در رابطه با خودرو است که به دلیل اهمیت بسیار جلوبندی خودرو همواره از بازار کار خوبی برخوردار است. جلوبندی خودرو از قطعات گوناگونی مانند پلوس، طبق و بوش‌ها، موج‌گیر، سیبک و بسیاری از قطعات دیگر تشکیل شده است. جلوبندی ساز خودرو می بایست مهارت لازم در عیب یابی جلوبندی خودرو و تعویض و تعمیر انواع قطعات آن را داشته باشد. با توجه به حساسیت و پیچیدگی جلوبندی توصیه می کنیم قبل از ورود به این شغل کلیه مهارت های لازم را از طریق شرکت در دوره های مربوطه به دست آورید یا برای مدتی به عنوان کارآموزان نزد شاگردی استاد کار کنید.
درآمد جلوبندی سازی خودرو چقدر است؟
همانند سایر مشاغل مرتبط با خودرو درآمد این شغل نیز وابسته به میزان تخصص و مهارت جلوبندی ساز می باشد. در صورتی که از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشید و سایر عوامل مهم در این شغل مانند دقت، سرعت عمل، کیفیت در کار، خوش قولی و غیره را رعایت کنید می توانید به متوسط درآمد 6 تا 10 میلیون تومان در ماه دست یابید.

شغل تنظیم موتور

شغل تنظیم موتور
از دیگر مشاغل مرتبط با خودرو تنظیم موتور می باشد. متخصص این شغل می بایست مهارت کار با دستگاه دیاگ، شناخت خطاهای دیاگ، مهارت کار با دستگاه شستشو انژکتور، دستگاه فشار پمپ بنزین، آشنایی با تنظیم موتور پنج گاز و آشنایی با قطعات فنی خودرو را داشته باشد. با توجه به تخصصی بودن این شغل برای موفقیت هر چه بیشتر و کسب مزیت رقابتی توصیه می کنیم حتما در دوره های اموزش تنظیم موتور شرکت کرده و با کسب این مهارت ها از رقبای خود پیشی بگیرید.
درآمد شغل تنظیم موتور
درآمد این شغل وابسته به میزان مهارت و تخصص شما می باشد. در صورتی که از دانش و مهارت بالایی برخوردار باشید و توانایی لازم در کار با دستگاه های گوناگون را داشته باشید همچنین از تعاملات بالایی داشته، مشتری مدار باشید، قیمت مناسبی داشته و تبلیغات خوبی برای معرفی خود داشته باشید می توانید به متوسط درآمد 5 تا 10 میلیون در ماه
.دست یابید.
متخصص دیاگ خودرو، متخصص مکانیک خودرو نیز از دیگر مشاغل پرطرفدار در این زمینه می باشد که در صورت شرکت در دوره آموزش دیاگ خودرو و دوره آموزش مکانیک خودرو آموزشگاه فنی می توانید به بازار کار این مشاغل وارد شوید.
راد بازدید : 48 یکشنبه 08 تیر 1399 نظرات (0)

امروزه همه ی افراد به دنبال این هستند که برای خود شغلی دست و پا کنند و آینده شغلی خود را از طریق شغل مناسب تغییر دهند شغلی که درآمد بالایی داشته و از بازار کار عالی برخوردار باشد. برخی از این مشاغل نیاز به تحصیلات دانشگاهی داشته که برای رسیدن به تحصیلات باید زمانی طولانی 3 تا 6 سال را سپری کرد.

 به همین منظور در این بخش قصد داریم مشاغلی را معرفی کنیم تا با یادگیری مهارت های لازم آن ها فرصت عالی برای خود به ارمغان بیاورید و در انتظار شغل در شرکت های دیگر نباشید. در این مقاله به صورت اختصار سه حرفه را معرفی می کنیم که با کسب تخصص در آنها می توانید آینده شغلی خود را متحول کنید، با ما همراه باشید.

شغل جدید و پردرآمد تعمیرات ایسیو خودرو

ایسیو یکی از مهم ترین قطعات خودروهای امروزی است و  به عنوان کامپیوتر ماشین شناسایی شده و از آن به عنوان واحد کنترل الکترونیک خودرو یاد می کنند. این قطعه قدرتمندترین کامپیوتر خودرو بوده که خروجی‌ها سیستم را برای کنترل ورودی ها نظارت می کند. ایسیو دارای سنسورهایی هستند که شناسایی مشکلات متناوب فنی خودرو را بسیار آسان می کند. بنابراین می توان گفت این برد نقش مهمی در خودروها داشته و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را به همراه خواهد آورد.

با توجه به جدید بودن عمر ایسیو خودرو، پیچیدگی و حساس بودن آن، همچنین نقش مهم ایسیو در عملکرد صحیح خودرو می توان گفت تعمیرات ای سی یو از جمله مشاغلی است که بازار کار عالی و پردرآمدی داشته که هنوز اشباع نشده است.

برای ورود به این بازار کار تنها کافیست تخصص لازم را از طریق گذراندن دوره های آموزش تعمیرات ایسیو خودرو در آموزشگاهی معتبر به دست آورید. با شرکت در دوره های ایسیو با پرداخت هزینه ای ناچیز کلیه مهارت های لازم برای ورود به این حرفه را به دست آورده و با ورود به بازار کار تعمیرات ایسیو در مدت کوتاهی هزینه دوره آموزشی را جبران کرده و آینده شغلی خود را متحول کنید.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ایسیو در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و متناسب با نیازهای بازار کار دوره تعمیرات ECU را برگزار می نماید. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از ورود به این شغل حتما در دوره های آموزش تعمیر ایسیو  این آموزشگاه ثبت نام کنید.

 

شغل محبوب و پردرآمد تعمیرات موبایل

در دنیای امروز کمتر کسی را می توان دید که با موبایل کار نکرده و ساعاتی از روز خود را به کار کردن با این وسیله اختصاص ندهد. امروزه نیاز بشر به تلفن های هوشمند بسیار زیاد است و افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق این وسیله انجام می دهند. به دلیل کثرت این دستگاه ها، قاعدتا میزان خرابی های احتمالی تلفن همراه بیشتر از قبل شده بنابراین با به دست آوردن مهارت های لازم این شغل می توانید موفقیت های زیادی در این کسب و کار به دست آورده و آینده شغلی خود را متحول کنید.

برای ورود به بازار کار این شغل راه سختی پیش رو ندارید، تنها کافیست دوره های آموزش تعمیرات موبایل را در آموزشگاهی معتبر به دست آورده و پس از آن وارد بازار کار شوید. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات موبایل در کشور است که همه ساله کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازار کار این شغل تربیت کرده و وارد بازار کار می کند.

با گذراندن دوره تعمیرات موبایل این آموزشگاه در مدت کوتاهی صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را به دست آورده و استادی ماهر در زمینه تعمیرات موبایل شوید و با فعالیت در این شغل آینده شغلی خود را متحول کنید.

 

شغل عالی و پرطرفدار تعمیرات لوازم خانگی

شغل تعمیرات لوازم خانگی از دیگر مشاغل فنی است که همواره از بازار کار عالی برخوردار می باشد و امروزه با توجه به افزایش تنوع لوازم خانگی، استفاده گسترده از آن، افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش قدرت خرید افراد همگی نشان از بازار کار عالی این شغل می دهد.

برای ورود به این شغل شما می بایست مهارت لازم در عیب یابی و تعمیر برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی مانند یخچال ساید، یخچال معمولی، یخچال فریزر، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، چرخ گوشت و سایر لوازم خانگی را داشته باشید زیرا در صورتی که بدون داشتن مهارت های لازم در این شغل اقدام به راه اندازی مغازه تعمیرات لوازم خانگی بزنید در مدت کوتاهی با شکست روبه رو شده و سرمایه خود را از دست خواهید  داد.

بنابراین توصیه می کنیم پیش از ورود و فعالیت در شغل تعمیرات لوازم خانگی حتما دوره های اموزش تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه فنی سپری کنید. در این آموزشگاه ها تمامی مطالب لازم برای فعالیت در این شغل آموزش داده می شود، آموزشگاه فنون برق از جمله بهترین آموزشگاه ها در این زمینه است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را برگزار می نماید. این آموزشگاه تعمیرات برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی را به شما آموزش داده و بستری را برای کارآموزان فراهم کرده است تا به صورت عملی تمامی مباحث آموزشی را تمرین نمایند. بنابراین توصیه می کنیم در دوره های تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه برق گستران شرکت کرده و پس از کسب مهارت های لازم این شغل وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شوید.

تکنسین پی ال سی، تعمیرکار پکیج دیواری و کولر گازی از دیگر مشاغل پرطرفدار و پردرآمد است که شرط لازم برای ورود به بازار کار آنها شرکت در دوره های آموزش PLC و آموزش کولر گازی می باشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 927
  • بازدید کلی : 4,964